-
Zwroty i reklamacje
Klientom sklepu online NASTIA.PL przysługuje termin 14 dni od daty dostawy zamówienia na zwrot zakupionego towaru. Zwrócony towar musi być zapakowany w fabrycznym opakowaniu, nie może być używany, zabrudzony. Opakowanie nie powinno być pogniecione, zabrudzone lub uszkodzone w inny sposób. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć formularz zwrotu, reklamacji/wymiany wraz z potwierdzeniem zakupu.
Reklamacje mogą być składane w przypadku: stwierdzonej wady produkcyjnej lub wysłania towaru nie zgodnego z zamówieniem. Reklamacje dotyczące uszkodzenia podczas transportu przesyłki towaru będą rozpatrywane na podstawie sporządzonego protokołu uszkodzenia podpisanego przez kuriera, dostarczającego przesyłkę. W przypadkach uznanej reklamacji koszty usługi kurierskiej pokrywa Sprzedawca. Przed wysyłką reklamowanego towaru, prosimy skontaktować się z naszym doradcą w celu uzgodnienia sposobu wysyłki.
Zwrotu można dokonać za pośrednictwem firmy kurierskiej lub poczty wg własnego wyboru.
Zwrotom nie podlegają towary UŻYWANE.
o uznaniu reklamacji zwróconego towaru zostanie wysłana wiadomość mailowa, że zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty uznania reklamacji. Prosimy o prawidłowe wpisanie rachunku bankowego, na którym należy dokonać zwrotu.
Przesyłki ze zwróconym towarem, które z powodu nieodpowiedniego opakowania uległy uszkodzeniu, będą odsyłane na koszt Nadającego.
Wszystkie nadawane zwroty do NASTIA.PL muszą być odpowiednio opakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem, zaadresowane, j.n.:
NASTIA.PL
Ul. Kochanowskiego 23
01-864 Warszawa
z dopiskiem "Lokal w kwiaciarni"
- Sklep zamknięty