• Zwroty i reklamacje

Klientom sklepu online NASTIA.PL przysługuje termin 14 dni od daty dostawy zamówienia na zwrot zakupionego towaru. Zwrócony towar musi być zapakowany w fabrycznym opakowaniu, nie może być używany, zabrudzony. Opakowanie nie powinno być pogniecione, zabrudzone lub uszkodzone w inny sposób. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć formularz zwrotu, reklamacji/wymiany wraz z potwierdzeniem zakupu.

 

Reklamacje mogą być składane w przypadku: stwierdzonej wady produkcyjnej lub wysłania towaru nie zgodnego z zamówieniem. Reklamacje dotyczące uszkodzenia podczas transportu przesyłki towaru będą rozpatrywane na podstawie sporządzonego protokołu uszkodzenia podpisanego przez kuriera, dostarczającego przesyłkę. W przypadkach uznanej reklamacji koszty usługi kurierskiej pokrywa Sprzedawca. Przed wysyłką reklamowanego towaru, prosimy skontaktować się z naszym doradcą w celu uzgodnienia sposobu wysyłki.

 

Zwrotu można dokonać za pośrednictwem firmy kurierskiej lub poczty wg własnego wyboru.

Zwrotom nie podlegają towary UŻYWANE.

o uznaniu reklamacji zwróconego towaru zostanie wysłana wiadomość mailowa, że zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty uznania reklamacji. Prosimy o prawidłowe wpisanie rachunku bankowego, na którym należy dokonać zwrotu.

Przesyłki ze zwróconym towarem, które z powodu nieodpowiedniego opakowania uległy uszkodzeniu, będą odsyłane na koszt Nadającego.

 

Wszystkie nadawane zwroty do NASTIA.PL muszą być odpowiednio opakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem, zaadresowane, j.n.:

NASTIA.PL

Ul. Kochanowskiego 23

01-864 Warszawa

z dopiskiem "Lokal w kwiaciarni"